Collection: (Sheh•Voo)

OOR ONS

Die wêreld van hare is besaai met nuwe haarmaatskappye wat heeltyd opduik, wat vinnig goedkoop produkte produseer wat nie die langtermyn-effekte op sy verbruikers in ag neem nie. Jou hare verdien beter. Jy verdien beter. Jy verdien (SHEH•VOO).

In die bedryf van haarversorging staan ​​(SHEH•VOO) uit, grootliks deels omdat dit deur kenners van gesonde hare besit word. Met 'n groeiende aanhang van honderde duisende intekenare op sy YouTube-kanaal, het Dre Drexler homself gevestig as 'n groot beïnvloeder in die kategorie vir manshaar en -mode. Beide Dre en sy broer, David, het saam met baie ander haarhandelsmerke gewerk en die maniere van topmaatskappye geleer wat gelei het tot laat 2016, toe hulle besluit het om hul droomprodukte 'n werklikheid te maak met (SHEH•VOO). ’n Maatskappy in familiebesit en bedryf, (SHEH•VOO) is besig om die nuwe grens in haarversorging te baan.

(SHEH•VOO) is op 'n missie om voortdurend te soek na maniere om gesonder alternatiewe vir alledaagse haarprodukte te produseer. (SHEH•VOO) streef daarna om die spel te verander met haarprodukte wat vir jou werk.